1:a juli

Vaknade av alarmet vid halv tio, men låg och drog mig ända till halv elva. Skönt ibland att bara va.
Drog in till fältis för att hälsa på Andrea lite. Hon har vart borta i nästan en vecka. Men nu är hon tillbaka, skönt tycker jag.
Åkte till T-centralen för att möta upp snygga Marina, vi hade bestämt oss för att shoppa lite på rean.
Och ja shopping blev det, 1 par shorts & 1 linne från Zara.
1 klänning från mango, 1 linne från top shop och sist men inte minst 1 par snygga solglasögon från Ray Ban!

Blev bjudna på lunch av Marinas mamma som jobbar på NK, vidare till Sogni för att bli bjudna på kaffe! Helt underbar dag!!

Efter dejten med Marina åkte jag till Södersjukhuset för att hälsa på en nära vän som ligger inne! Det löser sig nog ska du se, men jag förstår henne. Det är inte roligt att ligga på sjukhus, man känner sig jätte liten och vill bara att mamma ska vara där. Men eftersom hon inte bor här blir det ju inte så lätt!

Kom hem vid 20.30 och hade fortfarande spring i benen, så jag drog ut på en löprunda. Det var längesen jag pressade mig själv så mycket som jag gjorde idag. MEN det är fruktansvärt skönt när man kommer hem, lägger sig på golver och kör några sit-ups och sen en lång dusch efter det, jag kommer somna skönt ikväll, det är en sak som är säkert iallfall!

Nu ska jag mysa lite med PH. Imorgon är jag ledig igen, då blir det dejt med Andrea.



Marina brorsan. Ja te volim!




lycka.


Nu ropar PH efter chipsen så det är bäst att lyda.

Sov så gott.


Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0