1 år sedan.

För ett år sedan så åkte jag och ph till Spanien. För ett år sedan satte jag på mig ett svart band runt min fot. Ett svart läderband. För ett år sedan lämnade du världen. För ett år sedan fick du återförenas med din kärlek. För ett år sedan förlorade jag en bästa vän. För ett år sedan dog du utan att jag fick veta. För ett år sedan så fick jag ett hål i mitt hjärta. För ett år sen så blev vår hemlighet föralltid en hemlighet.
Ett år har gått och det går fortfarande inte en hel timma utan att jag tänker på dig. Du finns verkligen med mig i allt jag gör. Så fort jag sitter i solen så tänker jag på ditt fina leende, hur du lutar dig bakom och ler som bara du kunde. Dina fina tänder och ditt fina hår som alltid var perfekt.
Ibland känns du så nära mig, är det fånigt att känna så? Men jag tror faktiskt att du är med mig varje dag Brita.
Tack för att du var en underbar människa, tack för att du trodde på mig och tack för att du tog hand om Mamma. Jag vet hur mycket du betydde för henne.
Jag vill bli som du.
Nu har jag er jordglob här hos mig och byrån som jag fick av dig så både du och Arvid är nära.

Kärlek & Saknad.

"Vår hemlighet"







Over and out/dsdikf



Kommentarer
Postat av: Kjartankathrine

Great site

2011-11-29 @ 07:59:21
URL: http://kjartankathrine.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0