Välkommen 2010

En liten sammanfattning av 2009.
När jag ser tillbaka på året 2009, så kommer jag minnas vad?
Det första som dyker upp är givetvis Brita.

Vi har hunnit med mycket, Eric Prydz, David Guetta, oförglömlig kväll på trädgården, Göteborgs besök som resulterade i mycket bra drag & stulna champagne flaskor.
Ett besök till Marbella med käraste PH & Cypern med familjen.

2009 var en bergochdalbana som gick i 110 km/h. Både på gott & ont.
Frågan är om jag har lärt mig? Äh, va fan.

Om man inte satsar kan man aldrig vinna något.



2010
Har jag några nyårslöften, svar nej. Varför ska man lova sig själv massa löften när man inte kan hålla dom?
Jag ska leva på som jag har alltid har gjort. Några förändringar ska det bli. Känner att jag är redo för lite äventyr. Känner också att det är dags att göra något, något viktigt.



Nyår spenderades först med Hedberg & mLi här hemma hos mig. En fin middag & massa skumpa . Fint par, känner att jag blir glad när jag ser mLi så lycklig, det värmer i hjärtat. Hon förtjänar det, mer än någon annan!

Vidare för att möta upp PH & hennes pojkvän.

12 slaget glömmer jag mer än gärna. Av så många ställen, just där jag är. Haha, tackar!




så. Bring it on 2010!


Nu blir det kurering i soffan.

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0