Som förr..

I dag har jag jobbat med mina godingar Frosth & Karlebo.
Ett mycket bra team måste jag säga.



Jag & Frosth



Jag & Karlebo.




Kom hem städade & plockade lite.
Nu har dom åkt, Tingo & KK är just i detta nu påväg till Thailand.
Borta i 22 dagar. Sköt om er ! Planet har en mycket värdefull last!




I dag fick jag reda på en hemlis!
Jag är så lycklig!!!!!

Åh, det bara bubblar i min kropp! Love it!



I morgon så börjar jag klockan 06.00 vilken innebär att jag ska upp snart, men som vanligt sitter jag in i det sista. Får endast några timmars sömn.
Måndagens eftermiddag ska spenderas med Ph för att göra henne fin till galan!


Love.


En sak till, om ni kommenterar min blogg skriv gärna vem du är :)

Sov så gott.

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0