När du får oväntat besök..

Haft en mycket bra dag. Jobbade mellan 6-15, dagen gick väldigt fort!

Sen så vidare till fridhemsplan för att möta upp min Yosefina! Sjukt längesen! Vi gjorde som förr i tiden, tog en fika på café fix. Pratade om livet i största allmänhet, & försökte hinna ikapp varandra.
Trevligt som vanligt & hon va lika snygg som vanligt !







Åkte hem för att slappna av, tog mig en varm dusch, tände ljus i hela lägenheten & satte på Bruce. Så otroligt skönt att få vara ensam.

Sen så kom Frosth, Hedvig & Sven för att duscha, dom hade inget varmvatten hemma så dom fick låna vår :)

Nu sitter dom där vid bordet & spelar kort.
Jag sitter i soffan & drömmer mig bort.


Nu dags för egna klyftpotatisar & massa bea! Bramatvanor.se



En sak undrar jag lite över Ulf Olsson som är dömd för två mord tog livet av sig i morses. Han hade lämnat ett avskedsbrev på sin BLOGG. Då undrar jag lite, om man sitter på rättpsykiatriska får man ha tillgång till dator då? Får man blogga? Hm, konstigt.
En sak vet jag, han åt tydligen en Hawaii pizza i lördags natt tillsammans med andra patienter.

???


Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0