Känns så skönt..

...att säga det, det flyter så bra i min mun.
Jag är LEDIG, ledig en söndag! Och en lördag dessutom!
LEDIG!


Helgen har vart skön. I fredags lagade jag potatisgratäng med broccoli & bacon. Var första gången jag gjorde det & det smakade fantastiskt.

Igår mötte jag upp PH & Stasse för att äta en utomordentlig god lunch. Det blev Mc Donalds. Haha.
Skulle lämna in min dator också för att min bredband fungerar inte längre.`
För det första är en dator väldigt tung att släpa på om man inte har en mac. För det andra så hade jag inte laddat datorn när jag kom till 3. Min vanliga tur måste jag säga!
Så det var bara att åka hem igen, utan bredband.
Men med en bag in box med rött ! Så jag gick inte helt utan vinst.

Vidare till madde för att dricka lite kaffe. På kvällen kom Nathalie, Maria, Madde, Hanna & n´s kompis hit & vi drack lite vin. Blev lite för mycket.
Nu blir det till att vara lugn i några månader, sluta röka, börja träna & bara ta vara på mig själv innan sommaren :)


Igår så fick jag på Barnen i Bullerbyn på barnkanalen. Den bästa scenen dessutom, det är när Lasse sätter en lapp på pigans  rygg där det står "Oh, vad jag gillar Oskar "
Alla barnen sitter & små fnittrar ! Lasse ser störtskön ut, skrattar & äter samtidigt!
Haha..
Sen när Oskar kommer in & pigan märker att hon har lappen på ryggen, fnittrar lite & slänger lappen in i vedspisen.

Vad hände med bra barnprogram? Undra om Astrid Lindgren fortfarande levt, undra om hon hade gjort mer barnprogram då?
Hon har skrivit så många bra böcker, & alla filmer . Hon hade fantasi den kvinnan!








Nu ska jag fortsätta med min köttgryta & vänta på alla bra program som söndagar bjuder på :)

Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0