Jungleland.

Jaha då var det fredag igen då.
Haft en väldigt trevlig fredag & rolig. Olov kom & mötte upp mig på jobbet, tog en kaffe. Sen blev han lite shoppingsugen. Vi hittade många fynd till lille Gunnar.
Men den snyggaste saken var ändå den jag hittade, en skjorta på Zara. Sjukt snygg & satt perfekt!

Så han borde tacka mig nu, så snygg som han blev :)

Jag: "Den Terminator vi såg, den gillade jag inte.."
O: "Jag gillade den, men det var lite för lite skjut i den"

Vi stod & luktade på parfymer då O skulle spruta i luften, samtidigt som vi luktade.
När vi gick ut ifrån PUB
Jag: "Jag smakar parfym i hela munnen.."
O: "Men det var ju bara för att jag råka spruta dig i munnen"

Det är ju det jag säger. Gunnar upp i dagen!

Tack O för en trevlig dag, & för dina råd & din positiva inställning!





Kom hem vid åtta gick ner & handlade för jag skulle göra potatisgratäng. Kom upp igen & vad tror ni händer? Jag har glömt att köpa potatis, så ut i kylan igen.. Det är dom gångerna jag kallar typiskt!

Nu sitter jag här i soffan & är mätt & belåten. Är jätte kramsugen, har vart hela dagen!
Men icke. Jag får krama kudden istället.. Men jag gillar inte kudden så mycket, jag vill känna närhet. Närhet är fint. Närhet är bra, närhet vill jag ha. M.





"Allt behöver ju inte ske på en gång.."


Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0