Januari månad på repeat.

Jag brukar inte bli sjuk så ofta, men nu är jag förkyld. När jag tänker tillbaka så har jag alltid börjat det nya året med att vara sjuk. Konstigt eller bara en dålig början på ett dåligt år?


Januari månad kan vara den segaste månaderna av dom alla. Nu är julen slut, nyår har man firat & nu bara man längtar efter vår. Man börjar tänka på vad man vill göra med sitt liv eftersom man återigen blir ett år äldre & inte ett år yngre.

Är det såhär det ska vara? Ska jag jobba på ett café resten av mitt liv?
Finns det mer att se? Finns det mer att göra? Klart det finns...! Ge mig min livsplan nu tack. :)



Alla dessa nyårslöften som man lovar men ändå bara håller i cirka en vecka. Jag har inga så kallade nyårslöften. Jag har lovat mig själv däremot att sluta röka, komma i form, göra något viktigt här i livet. Jag säger inte att det är ett nyårslöfte & det kanske inte sker nu. Men det ska ske någongång. När jag själv känner att jag är redo.
Jag gillar inte när man kommer in i vardagsrutinerna igen..

Jag vill att något ska hända, men om man vill att något ska hända får man ta tag i det själv. Jag ska inte sitta här & klaga, för allt som jag tänker på är det bara jag som kan ändra på & ingen annan. Även fast jag önskar att allt bara ska komma till mig, som en räkmacka ungefär.


Jo nu kom jag på ett, jag ska fixa min blogg. Jag vill ha en snygg design. Någon som kan hjälpa mig?



Nu ska jag upp om fyra timmar & 30 minuter. Kanske skulle ta & sova?

Godnatt.


Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0