Jag kommer aldrig..

..bli klok på killar!

Igår flyttade Madde in i vår lya igen, tills nästa fredag i väntan på hennes lägenhet.
Blev prat, vin & musik.

Idag har jag jobbat.
Sen mötte jag upp Stasse & Ph på deras favorit hak, Mc Donalds.
Tog en fika & pratade dödslistor. Haha

Det är en lista på någon man önskar livet ur.
Jag har ingen lista, jag kommer inte på en enda. Vilket är bra. Eller? Klart det är.

Jag har tänkt & tänkt. Men ingen som jag verkligen vill släcka ljuset för.
Sjuka tankar Stasse & Ph har. Inte konstigt att det är krig i världen. :)




Nu har jag ätit fattig mat, haha. Pommes, felix köttbullar & kall bea. Det är grejjer det!

.





Nu ska jag kolla på tv & ta mig ett glas vin.

Imorgon åker Emelie & då har man FF i 22 dagar. Gött!


Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Anonym

PUSS:-)

2010-01-24 @ 17:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0