Butterflykisses.

Då var helgen över igen.
Kändes ändå inte som helg, jobbade!
Igår så mötte jag upp Madde vid Gullmarsplan. Hon följde med mig hem. Åt pizza, sen åkte skumpan fram. Vi dansade till gamla klassiker & hade hur kul som helst! En städad kväll, duktiga Pernilla :)


Idag har jag jobbat, höjdpunkten var dom 4 poliserna som kom in & fikade det sista, men bara en var snygg. Haha! Har nog aldrig vart så trevlig mot en kund!



Snart åker KK & tingo till Thailand i 3 veckor, då kommer jag vara själv här hemma. Kommer faktiskt bli tråkigt! Men lite skönt också kanske,vem vet.



Jag har sagt det förut men nu vill jag verkligen ha närhet.




Nu blir det dusch, lite film mys & sen upp halv fem för att åka till jobbet igen. Sen är det bara 5 dagar kvar till 2 dagars ledighet. Längtar!


Godnatt.


Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0