You´re the one that i want!

dobidodododo ... Honey the one that i want!

Sitter & nynnar på alla Grease låtar. Musikalen var väldigt bra faktiskt! Roliga karaktärer. Det var en som "Ollade" allt. Att olla var längesen man hörde. Har du blivit ollad någongång?
 Nåväl. Mer vardagslyx tycker jag.

Jag fortsätter med mys imorgon, nämligen se på min kille i Snabba Cash med Madde & Karlebo! Ska bli roligt. Hoppas jag inte blir besviken på filmen bara! Men jag har hört att den ska vara bra iallfall!



Innan Grease förut så övade jag på Emelies pilatesboll. Balans. .. Hm ja balansen, hur var det nu med den? Jätte svårt, lägg er på magen & prova ta upp armar & ben. Låter det lätt? Då tycker jag ni ska testa!

Sjukt bra träningsredskap är det iallfall! Sit-upsen är sjukt jobbiga, men väldigt effektiva!



Min roliga träning!





1.Lägg dig på bollen, i brygga. Le & skratta, sträck ut hela ryggen.




2. Nu ska du stå på alla fyra på pilatesbollen, vilket är ganska svår. Man måste vara fokuserad & laddad till max.




3. Efter ett tag så lyckas du hålla balansen... i.......




4. i... cirka 2 sekunder!





5. Se vilken rolig träning!





6. Sen så kommer du på att det är enklare att ligga på magen & bara rulla fram & tillbaka. Det är roligt!




Nu är jag väldigt väldigt trött. Krypa ner & läsa en bok kanske.

Sov så gott!

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0