Tillbaka till där allting började..

Nu är jag hemma i Tidaholm hos familjen!

Efter många om och men så gick tåget igår från Stockholm. Tack för det :)

Idag så har jag, mamma, mormor, Lis & linnéa vart i Jönköping. Shoppade lite. Bilder kommer imorgon, gjorde ett fynd. Jag köpte ett par  skor på rean, ett par höga skinnstövlar som gick ända upp över låren. Kände mig lite som Julia Roberts i pretty women :)


Skulle gått ut idag men det slutade med att vi inte gick ut. Middag hos mLi som bjöd på smörgåstårta och mycket god efterätt! Istället för att dricka blev det melodifestivalen och mycket barnsnack. Mycket trevligt måste jag säga. Så tack för en bra kväll! Plus att man tjänade 100 spänn, eller mer på att inte gå ut. Och imorgon kommer jag må bra !

 

Imorgon blir det till att träffa Kömö och lilla Nora. Bebis lukt! Finns det något mysigare än att lukta på en bebis, dom luktar ju så fruktansvärt gott.

 

Nu ska jag kolla på tv, sen sova i lilla 90 sängen. Haha, jag slår i väggarna hela tiden, jag som tyckte att min säng var liten. 160, det kanske inte är så litet ändå?! Jag ska ha en 3,20 säng när jag har hus. Stort ska det vara.

Godnatt!

 

Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0