Nu får det vara bra...

... med snö! Jag har vart snäll mot snön i år. Jag har till och med tyckt om den vissa stunder. Notera vissa!!

Men nu är det bra liksom, jag orkar inte se mer vitt, jag orkar inte frysa, jag orkar inte sitta hemma som en eremit bara för att man inte orkar ta sig ut. Jag är trött på tunnelbanorna som krånglar, sj ska vi inte tala om, så nu är det bra, vi har fattat: DET KAN FORTFARANDE VARA MYCKET SNÖ TROTS KLIMATHOTET!

Läste på aftonbladet att det inte vart såhär kallt & såhär mycket snö sen vintern 86/87 & innan dess var det andra världskriget!

Så ja. Snö bort, vår KOM!!




Idag har jag vart ledig, skönt eftersom det nu väntas 7 dagars arbete i rad.
Vaknade klockan ett tror jag. Började dagen med att spilla ut mitt kaffe över hela bordet & som rann ner på mattan, kul. KK skrattade & tyckte det var roligt, det tyckte inte jag, det var mest jobbigt!

 Sov 12 timmar, det hör inte till vardagen. Kommer inte ens ihåg när jag sov så länge? Hm, det måste vart på gymnasiet när man var zombie & var trött jämt. Mamma trodde jag knarkade eftersom jag sov så mycket. Haha! Det ska tilläggas att jag inte var det, jag har faktiskt aldrigt provat. Inte ens rökt på. Det tycker jag är ganska bra. Eller? Har jag missat något? haha.




Har ni köpt några vårkläder än?
Det har jag. Rättare sagt, jag har köpt ett par lila skor, bikini & en blå/lila klänning allt från HM, HM är bra shit!
Sen så har jag ju fått ett par snygga grå converse av mammsen!
Hon är snäll hon.






Nyvaken Pernilla :)








Min fina klänning, tänk dig mina ray-ban till & snygga converse! Perfekt för uteserveringen en solig dag.







Sen så slog det mig plötsligt att jag har fått långt hår igen.
Det blir man glad av. Långt fint brunt hår! Gaaalet!





Nu gick Madde precis hem. Hon kom till mig förut, jag lagade middag till oss. Blev en god kycklingryta & ris. Hade dock inget vin, men jag klagar absolut inte när Coca-cola erbjuds!! Always Coca cola!!

Vi kollade på let´s dance, sen så dansade vi lite också efteråt. Vi har typ samma musiksmak.
Spegelapor som vi är. Hm, jag drar in alla i mitt spegelberonde & spegeldans! Hihi.



Nu ska jag kika runt lite. Planerna smids. Det kokar. Gaaaalet!

Shake that ass !


Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0