Museum blev party.

I lördags skulle jag & Ph gått på museum, kände att vi ville göra något roligt & annorlunda för en gång skull.
Så vi tog oss in till stan.

Konversation hela dagen löd:

PH- Vad ska vi göra? Vilket museum ska vi gå på?
Jag- Jag vet inte, vad tycker du?
PH- Jag vet inte.
Jag- Ska vi gå på bio?
PH- Jag vet inte vad tycker du?

Under hela dagen kunde vi inte bestämma någonting.
Så det blev mc donalds till lunch, sen fikade vi i typ tre timmar.
Sen ringde Bank & vi tog en öl med honom.
Vidare till storstad & tog ytterligare ett glas vin med Bank & hans kompis Rikard.
Trevligt var det!!

När Bank & Rikard bestämde sig för att gå hem för att se på OS. Så tog jag & ph det kloka beslutet att åka hem eftersom jag skulle jobba dagen efter & ph skulle spela match..

Men något hände på vägen på tunnelbanan! Vi gick av vid Medis, bestämde oss för att ta EN öl på Högbergs. Det blev lite fler än så.
Vidare till Magenta & sen White room.
Festade hela natten lång. I en klädsel som bestod av lång stickad tröjja halvslitet hår & bekväma skor. Ett under att man kom in överhuvudtaget. Olov hängde på också, sjukt kul.

Blev en väldigt lyckad dag/kväll/natt!

Så tack mina vänner för en bra utgång!


I dag har jag vart ledig, har inte gjort någonting. Bara legat i soffan & räknat ner timmarna. För snart är dom här KK & tingo är just nu uppe i luften & landar snart i sverige igen.

Ska bli skönt att få se dom igen. Kramas!



Ha en fin kväll allihopa.

Nu ska jag ladda för morgondagen, för det är ju trots allt semmeldagen. Största dagen på året för våran del! haha.



Peace!!!




Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0