Memories!

Summering av kvällen.
Bakning med Linnea.
Vart hos Papi & kollad på Thailandskort & film.
Hockey Usa- Canada (dom spelar fortfarande)
Sen har jag hittat massa gamla kort!
Min mamma var sjukt snygg när hon var ung!



Linnea med chokladmuffins smet !


Jag, Linnea & Benji myser.

Papi.



Check out my mother!


Ser ni?! My gooood!



Nu gjorde Canade mål. Hm, jag vet inte vem jag håller på. Men kanske Canada.
Brorsan håller på USA då måste jag ju hålla på det motsatta. Jaha, nu fattar jag Canade vann tydligen säger Simon nu.

Haha..


Godnatt.

Over and out/dsdikf


Kommentarer
Postat av: karin

De va Faradiba lugg som heter duga de!

2010-03-01 @ 07:41:03
Postat av: dsdikf

Haha, ja faradibaluggen minns vi väl! ;)

2010-03-01 @ 13:21:49
URL: http://dsdikf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0