Längsta sovmorgon...

Ever.. Eller nej just det, där sprack den rubriken. Nyår var nog den längsta sovmorgonen.
Vaknade iallfall vid tjugo i ett idag. Väldigt skönt att få sova ut, blev alldeles för lite sömn i helgen. Men det var det helt klart värt.

Jag har bara slappat här hemma idag, legat i soffan läst min bok. Just nu läser jag Liam Norberg- Insidan. Mycket intressant. Kollat på The hills, ätit glass & nu så håller jag på att tvätta.
Vågar inte ens berätta hur mycket tvätt jag hade. Kom & tänka på det förut när jag var nere i tvättstugan, egentligen är det ganska äckligt att dela tvättmaskin & torktummlare med andra. Vem vet vad dom har gjort med sina kläder liksom? Men hm, ja det viktiga är ju att man har tillgång till tvättmaskin överhuvudtaget.



I lördags hade jag & Ph ulas kväll. Helt magiskt & obeskrivlig kväll. Jag var till & med nykter! Jag var inte så blyg som jag brukar vara, utan jag släppte loss totalt även PH. Haha, men det kanske beror på att hon var väldigt full.

Först åkte vi till Ambassadeur för att möta upp Ph´s kompisar Elena & Anna. Mycket trevliga & mycket snygga tjejer! Vidare till Zanzibar där vi träffade Chorchen & resten av Ph´s kompisar.
Vinglade bort för att gå till Magenta, men det blev Whiteroom istället! Efter cirka en halvtimme så drog vi till Solidaritet. Va nog där i en kvart sen gick vi till Mc donalds. Men hör & häpna jag köpte bara en Coca cola. Ph däremot gjorde en version av mig. Köpte hela stället :)


Kvällens kommentarer:

Taxichaffisen kollar på sin mobil, läser sitt meddelande & säger för sig själv: "Haha, ja så kan det gå"

Okänd hela kvällen: " Där är Josef Fares, åh han är ju så snygg"
                              "Shit vet du vem vi såg förut? Josef Fares han är så snygg"
                               "Josef Fares va snygg ikväll, sb"
                              "Undra vart Josef Fares tog vägen?"
                              "Ahhhh, Josef Fares kollade in i mina ögon. Jag dör."

Okej vi fattar JOSEF FARES ÄR SJUKT SNYGG!

Taxichaffis nr 2 med brytning: "Akta på buuurrrken, för här kommer skuuuurken"
"Haha ja så kan det gå, när man inte går"


Som sagt en lovely evning med min Ulas!


Nu ska jag ner till tvätten igen! Sen ska jag nog storstäda min garderob!

Hugs & kisses
Over and out/dsdikf


Förresten spana in Glamorama påtv3play.se haha.




Kommentarer
Postat av: PH

fan va jobbig den där bruden var!

hahah

2010-02-08 @ 22:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0