Inga snabba cash.

I Tisdags gjorde jag & karlebo ett nytt försök till att se snabba cash. Men ne, det blev ingen bio denna gången heller. Min mLi var ju här uppe så hon kom hem till mig i tisdagskväll.
Vi fikade & bara njöt av varandras sällskap. Love.
Hon hade med presenter från min fina mamma också...



Svart tröjja från Fred Perry & ett par nya converse, tack mami!




Min andra hälft.







I onsdags så hade vi After work med jobbet. Väldigt väldigt roligt va det!! Men jag råkade ju somna när jag kom hem från jobbet så jag vaknade 19.10 & vi skulle träffas 20.00 . Så fräsccccchhh var jag ju inte! Haha.

Tack för en toppen kväll tjejer!!!




Hanna aka "sarah dawn finer" haha!!!




Twilight, Ulricehamn & nya.



Karlebo & FAPPPPPPE!


Frågan är när nästa aw blir? (kanske när man får lön)






Nu väntar jag på PH, vi ska laga mat & dricka vin!!! Dansa som bara vi kan!




"det finns en gata där alla kan mitt namn"




Ha en bra kväll allesammans! (Längesedan man skrev allesammans, ganska roligt ord. ALLESAMMANS!)


Peace and love and some fucking rockin roll !


Kommentarer
Postat av: PH

å jag ramlar dåliga gatan fraaam!



2010-02-14 @ 06:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0