Har min favorit på besök!

Hann med lite idag iallafall.
Städa & slapp i soffan. Innan dess lite provning av sommarkläder :)

Haha, snart är det vår!



Ph kom vid halv sju, gick & handlade på ica. Sen lagade jag middag till henne.
Menyn för kvällen

Kokt lax med potatis & hollandaisås. Serverades med broccoli, ärtor & färsk sparris.

Har kommit in i en period att jag älskar sparris! Mycket gott!




Väldigt fint väder ute idag också! I like. Snart så.... Sommar.


Nu blir det slapp i soffan med min tjej.





Mina istappar på balkongen! Livsfarligt!




Måste nog bättra på brännan lite innan sommaren. Träna lite också kanske. Haha




Kändes lite som sommar, jag gillar solen


Nä du ropar frugan på mig!


Ha en skön kväll .


Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0