Guess who´s back?

Ahh... Då var det redan onsdag imorgon då.
I fredags sa vi hej då till Stasse som drog till L.A igår. Vi var först på Theos & sedan på Berns. Hade en väldigt trevlig kväll!

Lördagen var lugnt. Vin & mat med trevligt sällskap :)

Söndagen slappardagen, nästan för slapp!



Igår så bjöd jag hem Ph & Karlebo på middag.

Menyn

Egna klyftpotatisar med Timjan & fetaostbiffar. Till det så var det en kall vitlökssås & en mycket god sparrissallad!

Självklart drack vi några glas rött också. Var en väldigt mysig kväll, mera sånt tycker jag!
Resten av kvällen bestod av skratt. Kommer inte ens ihåg när jag skrattade så mycket. Tack underbara PH för att du finns!



Imorgon ska jag på musikal med familjen Owe. Grease, ska bli mysigt!


Förresten är tradera the shit!

Och Joel Kinnamon är snygg!


Nu måste jag sova, upp halv fem. Fortfarande inte mänskligt. Hoppas på att veckan går fort som bara den :)





Some pictures.


Sa du berns?




Toalett.





Kulk.





Sparrissallad.




Färsk sparris. En fröjd för ögat.



Ulas & Kulk.





"Titta hon ler igen"




Karlebo har roligt hos mig. Jag är en bra värdinna.




Haha....!




Mys!




Så nu fick ni en liten inblick.


Sov så gott allihopa.

Åh höll på att glömma...

Igår när jag öppnade så kom det in en mycket speciell gäst till mig. Nämligen Dolf Lundgren!
Han var lång, vältränad & mycket trevlig!
En cappucino (extra stark) & en chokladboll blev det.
Sen kom han fram till mig & frågade vart Inter sport låg. Jag förklarade för honom men i tankarna tänkte jag bara han på en strand springandes emot mig.. Jag hörde skön sång! Hm lite baywatch nästan!



Typ såhär.


Nä ! NU MÅSTE JAG SOVA. Fyra & en halvtimme, ja det är alltid något.


Over and out/dsdikf





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0