Godmorgon!

Ahhh... Skönt att få sova lite längre än vanligt idag. Vaknade faktiskt i soffan klockan fem i morse. Kommer inte ens ihåg när jag somnade i soffan senast.
Helt vimmelkantig blir man ju.

Nu har Madde vart här på 11 kaffe. Det låter så gammaldags. Jag gillar gammeldags.


I går var jag i vreten & jobbade. Mysigt att få jobba med Sanna, hon är snäll hon.
Reinebo & Ph kom på besök. Mycket trevligt!

Sen var det dags att bege sig till Karlebo som hade lagat en väldigt god middag. Stressade i oss maten, för vi skulle gå på bio. Snabba Cash! Kom dit & det var två platser kvar eftersom vi var så okloka att inte boka platser. Ställde oss i kön & hoppades på det bästa. Men icke, dom framför oss snodde dom sista två platserna. Otur!

Så vi gick till Little Persian på söder & tog ett glas rött istället. Det smakade gott & var behövligt.



I dag är jag ledig, så nu står tvätta & städa på schemat. Lite spegeldans blir det nog också. Sen sola, hämta mitt modem som har vart inlämnad på lagning. Ikväll blir det middag med frugan! Lite rött också.


Hörs senare! <3



Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Tagemai

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-06-02 @ 08:59:19
URL: http://tagemai.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0