Godmorgon !

Blev väckt av att mLi har ringt & terrat mig hela morgonen. Haha. Min mobil hade spelat sig själv ett litet spratt i  natt. Alla mina kort, musik & alla ringsignaler var helt plötsligt borta.
Men det var bara att ta ut & sätta i minneskortet igen som tur va. Har inte tid med att allt går sönder på en gång. Det räcker med att min dator har fått det 3:e värsta rankade viruset.
Stackars min dator.

Karlebo ringde vid halv elva & vi bestämde oss för att ses vid ett.
Så det blir en sväng till stan, hämta mitt modem & fönstershoppa lite.

Sen ska vi äntligen iväg på Snabba Cash, om det nu finns biljetter denna gången. Hoppas på det bästa.

Min mLi är i Sthlm, hoppas jag hinner träffa henne, om bara så för fem minuter!!

Nu har jag bråttom, äta frukost & ta på mig lite kläder!

Kiss.

Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: I have been rocking since 1990

Tja . Vilken snygg blogg du har :D följ mej gärna på Bloglovin så följer jag dej . Vill ha massor av bloggar att läsa! Ciao !

2010-02-10 @ 16:48:56
URL: http://jenniiifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0