Fight for this love!

Ni som känner mig vet att jag kan fastna för en låt, sen går den på repeat om & om igen här hemma. Lär mig texten, dansar till den. Känner mig lycklig med låten & känner mig framför allt snygg.
För tre veckor sedan var det Alicia Keys- Try sleeping with a broken heart.

Nu har jag hittat en ny. Hon som sjunger är så snygg så man dör, helt ärligt. Super snygg & låten, mycket bra!
Cheryl Cole- Fight for this love

http://www.youtube.com/watch?v=4umc87T5UMs&feature=fvst

Lyssna kolla & njut! Njut!




Självklart gift med snyggingen Ashley Cole!





Jag har bestämt mig för att jag ska bli snyggare! Snyggare än snyggast! Yepp, det ska bli jag det. Ni kommer inte känna igen mig så snygg ska jag bli ! Bara om jag kunde fått bli lite längre! haha.




Idag har jag jobbat, det var sjukt mycket folk.
Men hör & häpna, idag så köpte Carl Bildt semlor av mig, 2 semlor & en mazarin. Jag skrattade inombords, jag kom & tänka på när Bosse Parnevik & Robert Gustavsson gjorde parodi på Carl Bildt. Sjukt roligt! Så jag fick vända mig snabbt om för att skratta.
Men han var trevlig, såg inga livvakter dock. Synd. Dom kanske hade haft stora muskler & kunde lyfta mig & vandra genom Fältöversten. Då kunde jag slänga blommor på alla fina tanter med pälsar. Endast i underkläder !

Ja det hade vart en syn det!




På vägen ner mot tunnelbanan fick jag & Cristie springa för att det endast var 1 minut kvar. I rulltrappan börjar jag sjunga, spring cristie spring! Typ som " ring klocka ring" du vet det dom säger varje nyår. Iallafall framför oss hade vi en man & kvinna, av den äldre sorten.
Så jag springer andfådd & ropar till Cristie!
"Vem var det egentligen som sa det där varje nyår?"
"Jag vet inte !! Cristie lika anfådd hon..

När jag passerat mannen så ropar han efter mig:
"Jan Malmsjö var det! Jan Malmsjö!!"
Jag vänder mig om & ser att det är Nils Petter Sundgren som just skrikit åt mig.

"Tack!!!" Ropar jag tillbaka. Tänker snabbt i min hjärna, säg något mer Pernilla säg något mer..
Så jag får fram:
"Tack jag hade aldrig kommit på det, nu slipper jag tänka på det mer i dag!"

Cristie vänder sig om & får också syn på Nils- Petter.. Hon blir så paff (samtidigt som hon är snurrig, ja det är hon jämt! Haha!) så hon går rakt in i hans fru!
Haha. Sjukt roligt!





Nils- Petter en trevlig prick!



I kväll har jag sett mitt första Melodifestivalen för iår. Hm vad jag tyckte?
Ja du, jag gillar ju Dolph iallafall!



Nu ska jag se Pretty Women, sjukt längesen med OOOOOOOO så bra!
Finns en scen som är så snygg, så romantisk & piano stycket är grymt! I love!!












Ah, kärlek!



Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Birgerkristin

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2012-01-05 @ 09:48:52
URL: http://birgerkristin.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0