Stolt kompis.

Min jul kommer se ut på följande vis:
Julafton: Jobb 9-14
Juldagen: Tåg hem till Tidaholm 8.10 umgås med familjen några timmar. Tåg hem till Stockholm 21.45
Annandagen: Jobb 9-18 sen tåg hem till Tidaholm

Sen kanske man kan få vara kvar i några dagar. Kul jul.
Men skitsamma, jag får lite kärlek iallfall.

Och världens bästa Owe-familjen har bjudit mig till julafton. Tack för det gulliga ni!



Nu till kärleken.

Herregud vad jag blir stolt varje gång någon av mina vänner får barn.
Igår blev Isse mamma till en liten Vincent!

Så nu är snart alla av mina kompisar mammor och blivande mammor.

Kärlek till er och ni har världens finaste barn.


Nu väntar karlebo och kladdkaka.

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0