Still thinking.

Jag vaknar till samma signal varje morgon. Har samma morgonrutiner som jag har haft i tre år. Samma lägenhet som för ett halvår sedan. Samma sambo, samma jobb. Rutinerna flyter samman till en å, en sjö ett hav. Alla säger vi att vi vill ha en förändring när vintern ligger utanför. När ska man egentligen inse att det bara hänger på MIG. Ingen annan kan göra någonting för mig. Det är upp till mig själv att göra denna förändringen som jag längtar så mycket efter att få göra. Men vad vill jag med livet? Vad vill livet med mig? Vad är min uppgift här i livet? Är det att jobba för ingenting, eller sitta i en stad där man är osynlig?

Only god knows.



Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0