Håller mina tummar.

Har en svag känsla av att en av mina närmsta vänner har legat inne på BB i natt och fött en underbar bebis till jorden !

Sen så håller jag alla mina tummar och ni får gärna göra detsamma.
Nämligen såhär, jag kommer inte få tillbringa julafton med min familj, vilket kanske inte hade gjort så mycket förut, men nu känner jag bara att jag vill hem och fira den där förbannade julen med min familj! Vaknade till och med i natt av att jag grät pga att jag inte får åka hem.

Så nu försöker jag få bort min annandag, hoppas någon vänlig själ hjälper mig. Så jag ber till gud ;)

NU blir det jobb 11.30-20.30 ge mig styrka !


Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0