Stop this train.

Ni vet när man har en magkänsla som pirrar, fast det inte är en bra pirrning, exakt så känner jag just nu. Det känns som det lever fjärilar i hela min mage, en oroande känsla. 
Om man drar in luft långt... Och så andas man ut igen, känns det som jag tappar andan och magen slår dubbelvarv.
Jag gillar inte den känslan. Okej om man hade haft den för att man är förälskad, men det är jag ju inte. Jag vet bara vad jag vill ha.

Att sommaren bara har rullat på i rasande fart, och att det är kallt när man åker till jobbet vid halv sex. Allt det känns bara som att det har gått för fort. Känns som man inte har hunnit med någonting i sommar. Fast, det har jag ju. Jag har haft en av dom bättre somrarna på länge. Det var jag värd.
Men att komma tillbaka till vardagen och att regnet bara öser ner, det gillar jag inte. Hösten är här. Vare sig jag vill eller inte. Nu väntar en tuff månad. Jag ska låsa inne mig, följa alla serier som finns. Jag ska träna skiten ut mig nästan varje dag. För att jag ska må bra. Ja jag kanske är egoistisk, men jag ska bara tänka på mig själv. Detta innebär absolut inte att jag inte kommer vara med mina vänner. Men allt annat utöver det ska jag bara strunta i. Jag har ingen lust att råka ut för samma sak om och om igen.

Det klarar jag mig utan. VI klarar oss utan det rättare sagt mina vänner !

Kärlek.








Foto:Ulas



En sak till som är riktig fin kärlek är att min mormor varje kväll skickar sms exakt såhär
"Godnatt min älskade tös. Sov så gott. Älskar dig! Pussamuss"




Sov gott! JVHDO.


Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0