Ni vet...

När man ska ta studenten och man frågar sig vad man ska göra när skolan tar slut. Då har säkert hälften av er inklusive mig själv sagt, att jag vill ut och resa. Thailand.
Jag har pratat om Thailand i 6 år. Att jag ska åka dit, men jag är inte den bästa på att få saker gjorda, inte heller den bästa på att spara pengar.

Så jag och Tingo småpratade om Thailand lite smått i Onsdags kväll.
På min lunch i torsdags lyssnar jag på ett röstmeddelande som hade spelats in från Tingo.
Det löd typ "Hej, jag har bokat flygbiljetter till Thailand nu"

Mitt hjärta började dunka, fan vad rätt!

Så nu mina damer och herrar åker vi till Krabi i tre veckor den 28:onde januari! Ska bli så jädrans underbart helt enkelt. Jag skulle vilja vara som Tingo, bara ta beslut på en gång inte tänka så mycket! Fan va jag älskar dig!



Foto:dsdikf




För övrigt har jag legat sjuk i två dagar. Tråkigt.

Nu väntar jag på att Andrea ska komma och sova med mig. Och min älskade Ulas sitter i köket och gör sin läxa, hon är duktig hon!


Over and out/dsdikf


Kommentarer
Postat av: Tingo

Jag älskar dig, du är det finaste jag vet!

2010-08-29 @ 20:12:47
URL: http://tingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0