Kärlek!

I helgen var jag hemma i Tidaholm. Det var den bästa helgen på länge.
I fredags var det mys hos Anna med hennes nya tillskott. Vi beställde Thai mat och drack vin. Hur mysigt som helst.


Annas fina Ebba.


Fina vänner!




Lördagen började med en obligatorisk Julius frukost. Men denna gången var vi 12 personer och fyra barn! Känns så konstigt att nästan alla har barn. Men det är sjukt mysigt!

Sen myste jag med mLi och Jaqueline hela dagen. Brännboll hos Bosse på kvällen som avslutades med bryggeriet. Det var sådär. Önskar bara att dom slutar med sina äckliga trubadurer som är totalt värdelösa. Bättre att dom har en dj som kan spela musik så man får dansa.


Jag och lilla Jaqueline


Mamma mLi


Stolt moster



Goding!




På kvällen var vi som sagt i Suntakstan hos kk´s pappa! Förfest i en ladugård är inte var dag :)


Snygg Jenny


Tingo, Emma & jag på det obligatoriska toalett kortet




Idag har jag vart hos mormor och morfar. Vi har hjälpt dom att ställa in nya soffor och nytt matsalsbord. Som tack fick vi god mat! En härlig dag på landet!



Haha vilket kort!






Nu laddar jag om till en ny vecka. Tack alla ni där hemma för att ni finns och att ni är bäst! Saknar er varje dag!


Kärlek som sagt. Kärlek.


Over and out /dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0