Hej då Göteborg & Hej Stockholm

Då var mina tre semesterveckor över för denna sommaren. Men känns ganska skönt att jag åker snart igen, 2 veckor i solen då dessutom.
Dessa veckor har vart helt underbara. Spenderat mycket tid med Tingo, det känns bra!
Men nu är jag snart på väg till Stockholm igen och tillbaka i vardagslivet. Ikväll blir det middag med Jossan & Heddan, sen blir det en liten utgång. Eller ganska hård om jag förstod Jossan rätt. Så imorgon så är det en vilodag som heter duga.
Så ikväll kära Stockholmare lever ni farligt igen. Ulas!
Hej då Göteborg.







Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så underbart vacker du är min bästa Pernilla... Kraaam

2010-08-07 @ 18:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0