Vad hände där?

Idag skulle jag fika med Madde & Tingo men min kropp sa något helt annat.
Jag tror jag kan vara på väg att bli sjuk.
Jag brukar inte vara sjuk, eller jag är aldrig sjuk. Men idag efter att jag & Ph hade vart på stan lite så åkte jag hem & frös som en liten hund så att säga.
Jag tog ett bad, ja det kanske inte är så konstigt. Men annars när jag tar ett bad så brukar jag högst ligga där i 5 minuter. Idag låg jag där i 50 !!!!!!!!! minuter. Jag svettades som ett djur samtidigt som jag frös så mycket så jag skakade. Men var väldigt skönt måste jag säga, låg & läste min bok som jag läser just nu (Gucci-krigen) Väldigt bra .
Nu ligger jag i sängen & fryser fortfarande, jag har ett glas C-vitamin, ett glas grönt te med citron smak & raggsockar.
Jag hinner inte bli sjuk nu, jag ska ju åka hem till mami om två dagar. Jag har verkligen längtat efter det. Äh, jag är nog inte sjuk, det är nog bara en liten "druckitförmycketkaffedagutanattäta"
Ja det är nog var det är. Typsikt mig när jag är ledig.
Nu ska jag gå & lägga mig så jag sover många timmar innan det är dags för jobb.

På väg att bli sjuk.

Förresten visste ni att handboll heter håndball i Norge? Nej inte jag heller.
Gondatt mina vänner.
Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: PH

haha håndball! jag visste ;)



för övrigt tror jag inte du håller på att bli sjuk. Tror att det har med avvänjningen att göra. (vit månad - symptomen). It's classic.



Fred.

2010-04-06 @ 22:39:55
Postat av: dsdikf

Ja det måste vara det. Det går inte att överleva utan alkohol alltså. Man måste ta en öl då och då.



frid och kärlek



(ullern)

2010-04-06 @ 23:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0