Nej...

Jag har inte dött.... (peppar peppar ta i trä)
Var ska jag börja med allt?
Jag ska flytta till en ny lägenhet tillsammans med min ulas, min kulk , min vapendragare & bästa vänninan PH. Den 28:onde åker flyttlasset.
Från Årsta till Nacka! Kommer bli toppen! 86 kvm med stor uteterass, kan det bli bättre?!
Kommer bli så fint, can´t wait!
Jag & min nya sambo.



I torsdags så flyttade Emelie & jag isär. Vi har bott ihop nästan 3 år. Vi har haft det väldigt roligt ihop iallafall. Men lite ombyte skadar ju inte. Även fast jag kommer sakna KK. "Näää dags att ta tag i sitt liv körlinger.. " haha!! Love!
Snygga gamla sambo.
Nu till det jobbiga, i och med att jag alltid har bott ihop med någon så har jag knappt haft med mig några möbler till Stockholm. Så nu när Emelie har flyttat så innehåller min lägenhet följande,( jag bor i en 2a & halva) okej.. Ett matsalsbord med stolar, två pallar, en byrå & en säng. Haha. Det ekar bokstavligt talat i lägenheten, det är så tomt så det känns som jag vet inte vad. Jag känner mig hemlös. Jag har ingen tv, ingen dator ( nu har jag fått låna karlebo´s som tur är) så jag är ganska ensam om man säger så. En gryta & en stekpanna har jag ju också, värsta lyxen.
Just det jag har faktiskt en stereo så jag kan lyssna lite på musik, slipper det bli så tyst menar jag.
Jag flyttar om 24 dagar, jag har redan börjat packa, det ligger saker överallt. Rensat garderoben vilket resulterade i ett antal resväskor & sopsäckar. Ska även skänka bort lite kläder! Så är det någon som har bil & känner för att göra en lysande insats så är ni välkomna hem till mig!
Tur att detta inte kommer vara för evigt!


Jag har bara jobbat i påsk, gått & lagt mig vid nio varje kväll, har börjat se mer på film & mer sömn. Det är faktiskt skönt med sömn. Jag har en vit månad framför mig. Om jag har klarat det hittills? Jag tog en öl igår, men en öl räknas väl inte?
Nu ska jag äta min currygryta med räkor & ris. Sen blir det min hemmagjorda smoothie & en film. Imorgon ska jag jobba hela dagen med Fabbe! Kommer bli en grymt bra dag!

Så nu har ni en liten uppdatering iallfall. That´s life!
Har ni haft en bra påsk i övrigt?
Over and out/dsdikf


Kommentarer
Postat av: Dedu

En öl ingen öl två öl flera för lite!

2010-04-04 @ 23:50:30
Postat av: dsdikf

Exakt!!

2010-04-05 @ 00:08:27
URL: http://dsdikf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0