Lev så.

Jobbat idag med bästa Sandra och bästa Andrea. Så dagen har gått väldigt fort.
Mötte upp min wifie på gullmarsplan och sen åkte vi hem till mig. Nu ligger vi här i sängen, hon messar nog med Stasse, och jag spanar runt som vanligt.

Nu är det såhär, vi flyttar nästa vecka. Om just du känner att du vill hjälpa till eller har tillgång till stor bil.. Så är du välkommen! Vi bjuder på korv i bröd . Haha!




Imorgon åker Tingo hem till Göteborg, kommer bli tråkigt. Känns bra att veta att hon finns här omkring. Bara ett stenkast ifrån, lite jobbigt faktiskt.
Men som tur är finns ju både telefon, facebook & msn.

I love you tingo plingo!!!!



Fina fina Tingo!! Tack !



Nu ska jag nog krama ihjäl PH, hon får nog trösta mig lite!

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0