Just another day.

Ledig idag, ledig är ett bra & skönt ord.
Vaknade faktiskt ganska sent idag, halv tio. Jag som skulle gå ut och gå tidigt i morse. Men men, det händer alla.
Åt lite yoghurt, finns ingen bättre än Valio´s vaniljyoghurt. Mycket god tillsammans med linfrön & solrosfrön. Mumma!

Nu håller jag på att tvätta, man kan ju haft roligare liksom. Men jag pendlar mellan balkongen och tvättstugan. Fast just nu håller jag mig inne, här har ni skälet till det.



Undrar vad dom håller på med därborta vid kyrkan?





Ett stort intag av kaffe ingår i ledighetens tecken.




Tips på vad man kan göra åt mitt hår?





Nu blir det ner till tvätten igen. Hörs senare!

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0