Hon du aldrig fått grepp om.

Idag har jag vart duktig. Gick upp vid åtta, åt frukost (!!!!!) slängde på mig kläder & begav mig till solariet.
Ja nu var det verkligen dags, har nog aldrig vart såhär blek. Men nu ska vi bli bruna, sola sola sola. Man måste ju grunda lite! Eller...?

Jobbet gick fort idag, men visst känns det väldigt tråkigt när man vet att solen skiner ute. Då vill man helst inte jobba.

Efter jobbet kom fina karlebo till mig en sväng, hämtade sin dator. Sen sa vi hej då, kramades lite. Skönt det är att kramas egentligen. Mysigt.
Hon åker till New York på onsdag. Känns som alla åker någonstans nu, när är det min tur?



Ganska bra färg i sommras...




Pratade med Tingo nyss. Känns konstigt att hon finns så nära mig, och jag har inte träffat henne än. Eller jo en liten snabbis. Men det var som hon skrev till mig, nu skulle det passa väldigt bra med en flaska vin och lyssna på våran musik.
Oj vilken musik vi har..

Men jag grät så det räckte igår.
Jag är snart 24 år och gråter fortfarande när jag lämnar familjen. Men man inser hur mycket dom betyder för en när man lämnar dom.

Nu blir det musik tills öronen blöder & sen upp för att sola .. Sen jobb



Tingo plingo, scchhhooooman finns här!


Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Tingo

Gulle-dig!

2010-04-13 @ 19:36:09
URL: http://tingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0