Hemmaplan.

Igår kom jag hem till Tidaholm. Mli mötte mig på busstationen och vi åkte till Julius för att äta lunch. Vidare hem till Mami för att klippa Benji. Efter det så åkte vi till Jenny för att se hennes nya lya. Hon har en gammal kamin i sin lägenhet, så fint!
På kvällen så var jag, johanna och mli hemma hos henne och kollade tv & käkade godis. En mycket bra kväll & dag! lovely.
Gick och la mig vid halv elva och idag så har jag vaknat upp som en ny människa. Klockan åtta var jag uppe och käkade frukost, vidare ut i garaget för att kolla igenom mina gamla grejjer och vad jag ska ha med mig upp till nya lyan. Hittade mycket intressanta saker faktiskt.
Nu sitter jag hos pappa, pappa är på taket och fixar. Han är duktig min pappa. Riktig snickare. Det är bra att ha!
Hörs senare.
Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0