Hejje!

Ahhhh ledig helg. Sjukt skönt.
Gårdagen spenderades med PH hos Ante, fick god mat vin & spelade "Stockholmspelet" Sjukt kul!
Kom hem vid tre satte oss på balkongen spelade lite gitarr tog en öl, sen fick vi spelet vid fyra och slipade mitt matbord. PH´s ursäkt: "Ja men då kan vi sova längre imorgon.." haha.



PH & Bobbo det vinnande laget. WHIIITEEE ROOOOM!




Idag gick jag och ph upp vid elva, målade köksbordet första gången. Har målat även nu när jag har kommit hem, och får nog måla det ett antal gånger ser det ut som. Känner mig lite manlig, en öl i handen och måla. Bli smutsig. Gött!

Dagen har spenderats på söder, vitabergsparken osv.


Bordet första målningen.



morgonpigg.




Sätt färg på livet.




Ph & Stash.




Go & gla´.




solo.




Hanna kom förbi en sväng.



Fina Karlebo hade kommit hem från New York. Ingen är gladare än jag !



Kom hem och drog en Corona på balkongen. I målarkläder självklart.




Nu ska jag göra Ceasarsallad till mig och PH sen blir det utgång.
Första stopp Gamla stan på något event. Influgen dj från självaste Götelaborg.
Frågan är om man ska köra på soft stil eller lite uppiffad. Haha. Sicket dilemma gött fölk!


Ha en fin kväll sötnosar!


Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Pernilla!



Ska snart åka upp till Stockholm med en kompis, torsdag - måndag och vi vill ha lite tips på vart man kan gå ut och festa lite ;) och lite annat smått och gått i stockholm : ) Typ nån mysig uteservering och mysiga fik, där man kan fika och även äta lite frukost :)



Kram Sanna

2010-04-26 @ 16:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0