Head over feet.

Underbar låt av Alanis Morrisette!
Idag har jag jobbat i brödbutiken & det är lika med en lång dag.
När man står därute helt själv i nästan 10 timmar så flyger det många tankar igenom huvudet.
Och ja, jag tänker lite konstigt ibland men det är nästan lite roligt.
Så jag tänkte dela med mig lite av mina tankar under dagen....
  • En högst 17 årig kille flörtar loss med mig. Jag tänker, snälla lilla du jag är 24 år way to old for you. Men oj va fin han är, 7 år kanske inte gör så mycket... ? Eller...?
  • Damn, Im good at flörta! (Ler lite nöjt för mig själv)
  • Snygg kille går förbi... Oj!!! Hello you!!
  • En dam köper bullar, jag vänder mig om och ser något intressant.. Meh, va missade jag där nu då?
  • Okej, nu var det inte så roligt längre.. (efter 4 timmar)
  • Vad gör alla män i gamestop butiken?
  • Shit vilket barnvagnsmarathon det är här, nu fattar jag varför alla affärer går runt.
  • Gud va skönt det ska bli att åka hem till familjen imorgon, och min mli. Undra vad mami har för mat i kylskåpet?.. Hm..
  • Jag måste köpa en tv... Pengar pengar pengar.
  • Undrar om killar går efter vad en tjej har för yrke? Eller om dom inte bryr sig. Jag bryr ju mig lite.. Fan, jag är körd. (skriker högt i mitt huvud) Hej här har ni mig, singel fortfarande efter 20 år!!! Halloj!
  • Varför är alla så bruna för, visst vi är på östermalm. Men hur har alla råd? Hm, ja .. Den som spar han har.
  • (stor svart man går förbi) GOD BLESS THE BBC`S !


Haha, mina tankar alltså. Inte att leka med.


Det finns väl ingen som har kunnat missat att jag gillar killar. Jag vet inte vad det är men jag bara avgudar dom, på ett bra sätt. Haha. Hm, hur ska jag förklara detta nu då?
Men mitt första minne av att jag var galen i killar var när vi började 1:an på lågstadiet. Alla fick klippa ut en gul stjärna i papper, sätta sitt foto i & sedan för att alla skulle lära sig namnen så skrev man tex. "Hej jag heter Kalle & jag gillar bilar." Ja ni förstår. Alla skrev vad dom gillade, typ hästar, dockor osv.
Jag skrev: "Hej jag heter Pernilla & jag gillar killar" Jag var 7 år.. 7 år!!! Jag minns hur alla fnissade i klassen. Kommer dock inte ihåg vad fröken sa. Hon var nog stolt över mig och tänkte " Ja det ska börjas i tid"
Haha!

Nu är klockan redan 23.10 jag kom hem för cirka två timmar sedan. Mitt tåg till Tidaholm går 09.14 imorgonbitti. Jag har inte börjat packa än, fast iofs så ska jag ju inte ha med mig så mycket. Men släpa på datorn måste jag göra. Ska nämligen få den fixad. Thanks.

Ps! Imorgon kommer Stasse hem, och tacka gudarna för det. Nu blir lilla Ph lycklig igen ds! ;)
Sov så gott mina vänner.
Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Tingo

Ibland är du så STÖÖÖÖÖÖRD.

Störd but I Love you forever!

2010-04-08 @ 23:54:16
URL: http://tingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0