Gracias familia.

Jaha då sitter man här i Stockholm igen, ensam i min "lilla" lägenhet. Haha. Har precis duschat & gjort mig fräsch för den kommande veckan.

En liten summering av helgen.


Hittade min stjärna som jag skrev om häromdagen. Haha. Scccchnyggt!



Brorsan Victor på taket.



Papi




Vi hade kalas för Låtsaspappa Peter som fyllde 40 år .




Peter med sin nya tröjja.



Kusin Sebbe.



Sen var det dags för El Classico. Linnéa har en idol gissa vem....



MESSI det ska börjas i tid.




Idag har jag vart ute i solen med Linnéa trixat lite med bollen. Haha sjukt längesen.


Tack min underbara familj för en mycket mysig helg. Synd att det gick så fort bara!
Ni är guld värda!

Fabbe åker till Mexico imorgon, NJUT!!!!!!!!!!!!


Nu blir det snart sängen.
Peace and luuuuv.

Sleep tight.

Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Mamma

Underbart att ha dig här Pillan men tiden går alldeles för fort. Hoppas vi ses snart igen. Love you!!! Kramar

2010-04-12 @ 08:24:24
Postat av: Fabbe

Sooota bilder! Din lilla syster ar bara for sot!!

Jag njuter sa gott jag kan at bade dig och mig! :D

Miss u!

Puss

2010-04-15 @ 00:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0