For the sun.

Igår jobbade jag med Fabbe hela dagen, väldigt roligt!! Inte så mycket folk men när man jobbar med en rolig person så gör inte det så mycket.
På kvällen mötte jag upp PH & frid flätan för käk på palmyra! Så sjukt gott. Sen så sov PH här i natt i min tomma lägenhet. Haha, somnade nog vid halv tre.
Nu har jag precis väckt PH & solen lyser & jag sitter & dricker mitt underbara kaffe. Det är så gott med kaffe!
Idag så kommer fina Tingo till Sthlm för att jobba här några veckor. Så det blir fika i solen med Madde & tingo lite senare!!
Nu ska jag hoppa in i duschen, hörs senare!
Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Tingo

Svikare!

2010-04-06 @ 22:15:21
URL: http://tingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0