Flytt- Check

Idag gick jag upp vid nio för att packa ner det sista. Ph ringde vid tio sen kom hon och Stasse för att hämta mig. Bort till nya lägenhet för att lämna första lasset. Det var finare nu än vad jag mindes!
Köket, köket mina vänner. Det är så fint!

För att sammanfatta mig kort. Hela dagen har gått åt till att flytta grejjor. Tar mera tid än vad man egentligen tror. Men vid fem så var vi klara. Ph´s pappa körde en lastbil så det var skönt!

Drog till donken i Sickla Centrum, har aldrig vart där förut men där finns ju allt.
Jag har hamnat på rätt sida av stan känns det som!
Kan inte beskriva med ord hur bra detta känns!
Im high on life!




Nya fräscha sambos.







Nu är det bara småsaker som ska fixas. Pappa ska komma upp med lite saker från Tidaholm också. Sen så är allt fullbordat, oj det kanske lät lite fel.

Tack för idag mina vänner. Nu ska jag sova i min säng, i mitt nya rum, i den nya lägenheten, med en ny sambo, med nya grannar och ja you name it!


Tack Jossan S för den fina inflyttningspresenten! :) Mycket bra.

Sov så gott!!

Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Andrea

Lägg upp bilder från lägenheten! :)

2010-04-29 @ 15:05:46
Postat av: dsdikf

Det kommer pussilago :)

2010-04-29 @ 23:00:12
URL: http://dsdikf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0