Den lilla svarta..

Vissa har den lilla svarta klänningen, vissa har den lilla svarta väskan & vissa har den lilla svarta boken.
Boken som vi alla någongång kommer att hamna i. Boken som är så hemlig, att man bara rodnar av tanken på vad som skulle hända om någon fick tag i den.
I den lilla svarta boken så skriver man precis allt. Vissa skriver telfonnummer, vissa skriver namn, vissa skriver datum & hur händelsen verkligen var. Jag har ingen svart bok.
Okej jag ljög, klart jag har en svart bok. Den är jätte liten, svart såklart & har vita bokstäver på. Det står HMK. Ett litet internskämt, kolla HMK på facebook så hittar du gruppen.
Jag ställer mig frågan om varför jag egentligen har en svart bok, varför?
Numren stämmer säkert inte längre, namnen stämmer nog fortfarande & erfarenheterna har man redan glömt. Okej inte alla självklart men ni vet dom  man helst vill glömma!
Jag har skrivit ner precis allt, jag har läst upp allt för mina vänner. Många skratt!
Är jag ensam om detta?
Så jag tycker att alla borde ha den lilla svarta, bara för sig själv. Att visa sin pojkvän eller mamma är inget att rekommendera, haha.
Black Book Is hooked.
Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0