Den första kyssen.

Kommer ni ihåg er första kyss?
Nu menar jag inte små pussar som man gjorde på dagis. Ja jag pussade pojkarna på dagis iallfall. Det var mysigt!

Nej jag menar en riktig kyss, sådär med tunga och allt.
Jag kommer ihåg min, jag var 11 år och var ihop med en kille som hette Joel. Vi var hemma hos Erika (eksell) och hon var ihop med min kusin Rikard. Dom var ett år äldre än mig. Jag och Erika satt i hennes rum, Rikard och Joel satt i hennes mammas sovrum.
Jag kommer ihåg hur Erika förklarade hur man skulle göra. Man skulle öppna munnen och sträcka ut tungan. Sen skulle man röra tungan i cirklar.
Efter ett tag så var det dags. Erika gick ur rummet och in kommer Joel. Vi satt på sängen som i en film. Brevid varandra, händerna i knät, ingen sa ett ljud och sen helt plötsligt så hände det...
Jag kysste en kille för första gången i mitt liv. Det var underbart.

Då kunde man ligga i flera timmar och bara hångla. Hångeltävlingar hit och dit som innebar att se vem som kunde kyssas längst. Ryska posten, som alltid var uppgjort i förväg. "På den tredje säger du ja" Haha.

Jag saknar hångel.



Älskar denna bilden.
Foto: dsdikf


Mer kärlek. Mer hångel.

Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Tingo

Vem är mannen/kvinnan?

2010-04-14 @ 23:08:48
URL: http://tingo.blogg.se/
Postat av: dsdikf

Haha, gillar att du skriver mannen/kvinnan.

Det är en okänd. Rhodos.

2010-04-15 @ 00:08:55
Postat av: PH

Åhh jag ÄLSKar dig Pernilla Bohman.

2010-04-15 @ 13:31:35
Postat av: Erika

Haloje!! Du fan driver med mig haha. Det var som meningen att jag skulle kika in här. Det Första jag läser typ så ser jag mitt namn. Smått komiskt:) Hoppas allt är bra med dig/ Erika E

2010-04-21 @ 10:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0