Come on baby..

turn the lights off.

Idag har jag vart ledig, vaknade vid nio. Skulle gått upp men insåg att sängen var alldeles för skön för att lämnas. Så det fick bli en liten sovstund till.
Vaknade vid halv elva istället av att solen sken in. Hoppade genast upp och gick mot balkongen.
Yes! Sol och jag är ledig. Kan det bli bättre?

Fick sms av wifie och mötte henne vid skanstull en timma senare. Tog en kaffe på South Of Folkungagatan. Mycket trevligt, smed lite planer osv.. Som vanligt. Sen satt wifie och läste bok och jag satt och drömde mig bort.
Som vanligt alltså, inga konstigheter.

Blev lite trötta så vi åkte hem till mig och balkongen, satte på musik och drack kaffe. Sen var det dags för wifie att åka och jobba.
Herregud vi låter som en gammalt par!
Så jag fortsatte utan henne. Jag satt med gitarren och lärde mig massor av låtar faktiskt.



Wifie sitter och läser.



Kaffe




COME ON OUT SUN!



DULK.









Förresten så tycker jag att Tingo gott kan stanna här lite längre faktiskt!

Nu sova. Imorgon jobb.



Hoppas ni söver gött!

Hejpåre!

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0