Sms:ens roliga dag.

I dag på jobbet var det anska lugnt så jag stod & gick igenom mina sms & insåg att jag har ganska många roliga mess. Eller det kanske bara är jag som tycker att dom är roliga. Dom kanske bara är interna?

Sms från PH: (Btw PH kallas för uttern & jag för ponnyn. Jag vet.. det är moget. )
090624- Såg precis Tommy Lee på stan, ganska absurt!

090702- Kaos igen fuck!

090801- Fylloponnyn!

090804- Hur lång ska den vara för att ge något?

090804- Jaaa, cykling & djur som går att äta, dä ä döden!

090804- Jag kan inte sova, sa uttern & försökte blunda.

090804- Uttern hörde vad ponnyn tänkte & sa Nej, att äta utter dä ä döden! För då kommer uttern äta upp dig inifrån.

090812- Ponnyn va arg på uttern. Hon ville nästan ha utterkött till middag men då sa uttern " Nej ponnyn, du har ju redan ätit pizza idag" Ponnyn svarade " okej då, men imorgon kanske..." Uttern rös av rädsla & drack en klunk coca cola.

090816- Ska du också hamna i brännvinsfloden?

090904- Hur mår du min kära lilla ponny? Jag har pojkvän :)

090907- Lyssna på Kid Cudi- Make her say, när du kommer hem :) Dirty text men ganska skön.

090918- Vi studsar, vi studsar, studsar, studsar, studsar!

090921- "Jag tror inte det gick sönder..... helt" /dryg Joel i fredags.

090924- Din pojkvän Marilyn Manson har svinis!

090924- Damn youre a sexy bitch!


Och dom som jag låter vara okända.

090702- Alla mina ligg hänger på Laroy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FUCK!


Sms från mLi

090907- Jag dör av misär fy fan vill bara hem idag. Regn pessväder kallt.... Fuktigt! De är ju fan!

090917- Det är normalt att tacka ja till att jobba till 21... Bhu för jobb.. Gifta oss rikt Pernilla slippa tänka, rikt ska det va... Ja RIKT VA DET HÄR, HALLÅ JA RIKT TACK!

090921- Jag vill bara ta en prun (cigg) men nee då har mli både glömt pengar & prun.. Plus jobbar med torraste snålisarna någonsin. I don´t wanna be here, i wanna be with you Pörnidörni.

 

Kanske inte var så roligt men ändå... Haha.

Göteborg imorgon klockan 06.10 . Mys med Sanna & förhoppningsvis Bridge!

Over and out/dsdikf

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0