Känslor..

Jag gjorde ett misstag med DJ. Jag berättade aldrig vad jag kände.. Och efter honom har det bara blivit värre.
Det sättet som vi "avslutade" på var inte okej.
Nu kan jag inte ens berätta vad jag känner, inte vad jag tänker och inte vad jag vill.

Jag vill berätta med det går inte. Ju längre tiden går så tror jag bara att han vill vara kompis, och jag också för den delen. Varför kan man aldrig gå rakt på sak?
Berätta vad man känner, livet är för kort och allt för värdefullt för att gå och hålla allting inne. Men följer jag dom direktiven? Nej, jag går här som vanligt, försöker ge ut några slags signaler.. Men det går inte. Jag stänger mig själv för att jag vill att någon ska öppna mig.

Jag går in i min egen låtsas värld där allting är bra.
Jag är inte kär, men jag tycker om en person. Jag gillar hans sällskap. Världen skulle inte gå under om känslorna inte är besvarade. Bara man visste...

Men hur lägger man fram det? Man vill inte få värsta dissen, och om känslorna är besvarade, ja vad gör jag då? Kommer jag tröttna som vanligt, eller slappna av och låta tiden avisa det hela?

time will tell.

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0