I-landsproblem.

Nya arbetsplatsen, from my point of view.






I dag har Alma & Hulda namnsdag. Det är så konstiga namn som har namnsdag, Alma är inte så jätte ovanligt, men Hulda? Så tar dom bort alla "normala namn".

Det går så många bra tv program just nu som man måste följa.
"Ensam mamma söker"
"Färjan 3"
"Top model"
"True Blood"
"Livvakterna"
"Älskade hatade förort"
" Idol" snart "Bonde söker fru"
Och snart börjar "Svenska Hollywood fruar" kommer bli intressant. Haha låter som jag är värsta tv nörden, men så är det ju inte! :) Men det är mysigt att sätta sig i soffan med en filt & lite te. Självklart tända ljus & Maddelito.


Köpa eller inte köpa..? Det är frågan...

Någon som vet hur man designar sin blogg så den blir lite finare ?! Maila eller skriv en kommentar. :)

 


Just nu så längtar jag efter min lön. Hösten är ganska mysig på det sättet, det finns faktiskt ganska roliga kläder. Jag ska först & främst köpa ny dag & nattcremé från Yvonne Ryding. Grymt bra!!
Kika in hennes grejjer på www.yvonneryding.com

Sen ska jag köpa ett par höst kängor, eller två faktiskt. Ska ta kort på dom när jag har köpt dom!
Bra där, slösar lönen ca 17 dagar innan jag fått den. Haha.




Såg på Färjan 3 igår på kanal 5 måste bara säga att Håkan är rolig han. Jag sitter och dör av skratt när han öppnar munnen, han säger så okloka & roliga saker. Som igår ställde han upp på att bli skjuten av en soft airgun på rumpan. Efteråt skrattade alla & Håkan säger "Varför skrattar ni för? Det gjorde ont!"

Eller som när han rakade sig & skar sig.
Håkan- Varför skär man sig för?
Kameramannen- Jag vet inte
H- Jag tog ju varmt vatten, då ska man ju inte skära sig! Fan!
K- Ja, jag vet inte.
H- Nehe... Vem fan vet det då?

Klockren. Påminner om någon.. Haha!


Nu blir det nog sängen. Ska upp 04.15.. It´s a lovely life.

 

Sov så gott mina kära vänner. Mami love you!

Over and out/dsdikf

Bjuder på en bild på mig (Ponnyn) & PH (Uttern) ULAS!!!!



Kommentarer
Postat av: Emma

du glömde Andra Avenyn :)

2009-09-09 @ 18:40:49
Postat av: Linus

tja! jag tog mig friheten och googlade lite på dsdikf :) hör av dig!

2009-09-13 @ 19:25:44
Postat av: Anonym

Tack för välkomnandet. För att få bloggen att se snyggare ut hade jag gjort den i wordpress. Googla på wordpress, köp dig ett domän för 60 kr per år typ dsdikf.se och sen är det bara att köra.

2009-09-19 @ 20:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0