Hoppat över, förträngt....

...glömt eller helt enkelt haft brist på inspiration.

Men nu är hösten här & jag är glad & pigg.
Iofs kan det vara för att jag vet att om fyra veckor så ligger jag i solen & avnjuter en öl eller två med världens bästa familj.
Eller är det för att jag har färgat håret & klippt mig? Eller för att jag har shoppat så jag är höstsnygg?
I vilket fall så är jag taggad till tusen, HÖSTEN... BRING IT ON!


Igår klockan 00.10 så anlände det en väldigt fin människa till Stockholm. En fin liten, underbar tjej vid namn Tingo. Min gamle skolkamrat, min gamla sambo, min gamla 18-års äventyrare & en av mina allra allra bästa kompis!

Tingo VÄLKOMMEN HEM!


Nu ska jag dra mig själv ur sängen & bege mig mot jobbet. Solna Centrum.. Aiight!

 

Imorgon ska jag till Göteborg över dagen! Kommer bli en låååååång dag!

Min kamera är sönder. Köpa ny! Fuck it.
Ha en bra dag allihopa!

Over and out/ dsdikf

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0