Första veckan..

..på det nya stället.
Trodde det skulle bli bra men jag längtar tillbaka till st erik. Mina små stammisar ! Och pappa George :) Men det är bara att bita i det sura äpplet.

Nu går man på pencelin i 10 dagar, vilket innebär ingen alkhol. Skönt då rensar jag kroppen lite :)


 När PH tog körkort så köpte jag ett armband till henne och till mig själv så vi har likadana.

 

 



Köpta på Glitter. Lööve it!


Jag har köpt nya skor också som jag älskar. På nelly.com för 299 kronor! Billigt :)

 




 

Idag är jag ledig, skulle vart ledig imorgon med, men icke. Får hoppa in och jobba. Inte kul!

Vill säga grattis till mLi och PH som har skaffat pojkvänner :) Glad för eran skull!!

 

Nu blir det in till stan! Men ingen shopping.. (....)
Sen blir det fotboll med PH <3


Ha en lovely lördag!

 

Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0