090907

Cypern- 6 Veckor kvar. Samma ställe, spa & relax resort med hela big family. Sol, bad & avslappning en vecka.  
              Mycket skönt!

Man behöver få lite sol på sig under vinterhalvåret också. Men om jag fick bestämma skulle det vara sol & varmt året runt, med få regndagar.

 Cypern förra året.



Lägenhetsletande är väldigt jobbigt & svårt dessutom. Min kombo Madde söker också lägenhet & hon har fått många konstiga mail & samtal. I går fick hon ett mail från en gift man som skulle hyra ut sin lägenhet eftersom dom hade köpt sig ett hus. Betalningen då? Ja, den ville han ha i natura. My god. Strange.

Inte lätt! Men om ni vet något om någon lägenhet här i sthlm, så maila gärna till mig :)

 


En blogg som jag aldrig kan få nog av är Alex Schulmans blogg. Jag älskar den. Hans barn Charlie är bland det vackraste jag har sett, hans Amanda också! Lilla perfekta familjen . Verkligen.

När man läser om hur dom träffades & deras första dejt så fick jag tårar i ögonen. Han skriver så bra att man ser hela händelseförloppet framför sig!

Läs!!


Nästa måndag flyttar Bank upp hit till Stockholm. Välkommen!! Bra stad du kommer att flytta till :)

 


I dag gick jag upp klockan kvart över fyra. Det är precis mörkt ute, helt öde. Inte mänskligt att gå upp så tidigt. Undra hur många gånger jag har skrivit det?! haha.

Bussen gick klockan 04:55 till Gullmarsplan & där får man vänta i 9 min. Jag står med musik i mina öron & tittar på tavlan där kartan över Stockholm är. Inser att jag åker en sjukt lång omväg varje dag med tunnelbanan. Ställer mig & tittar ner på spåret & gäspar.....
Helt plötsligt så tittar jag upp & ser en söt, nyvaken & självklart glad Karlebo. Åh vad glad jag blev! Mys! Vi åkte en liten bit ihop iallafall. Till slussen, 2 stationer. När vi säger hej då, så dröjjer det inte länge innan jag får ett sms av henne. "Nu blev jag glad när jag fick krama dig. En bra start på dagen" Fina fina Karlebo!!
Hon gjorde min dag!

Har ju som sagt börjat att jobba i Solna & när man öppnar som jag gjorde idag så ska man ställa sig och göra smörgåsar också! Cirka 40 stycken, det är man inte alls pigg på klockan 05.30 ska jag säga er. Jobbigt.
Lite bortskämd med allt sånt där på st:erik.


Duktiga Zlatan & hela svenska landslaget vann ju i lördags. Lovely!

 

Nu sitter Lagerbäck säker ett tag till :)

Nä nu ska jag slänga mig i soffan & dricka kaffe. Yummie.. !

Over and out /dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0