Ligger...

Lite bakom i tiden.
Förra lördagen då tingo fortfarande var på besök hade vi en grym kväll på båten igen. :) haha.



Tingo!







Madde & KK.




Veckan som har varit har jag jobbat på för det mesta. Längtat mig bort till värmen. Och mina tankar och känslor har vart en enda stor bergochdalbana.
Så i fredags behövde jag lite glädje. Då begav jag & karlebo oss till South of folkungagatan för att dricka en snabb kaffe. Vidare hem till Karlebo, hennes fina fina lägenhet. Drack lite vin & kollade på när hon gjorde sig snyggare än vad hon redan är. Vill man bli glad, riktigt glad. Då ska man träffa karlebo !










Jag är fin i kanten, jag lovar.



Karlebo !



Igår så var jag, stasse & PH på väg in till stan för att äta frukost/brunch. Men det var fullt på varenda café på hela söder. Så det fick bli Mc Donalds. Men iofs så klagar jag inte över det. Gott.

 

På kvällen var jag ensam hemma så då var det dags för egentid. Jag lagade en väldigt god köttgryta med potatis & rödvinbärsgelé. Mycket gott!
Hällde upp ett glas rött, satte på Hoffmaestro & tände ljus.
Dansade framför spegeln & låtsades som att jag var den enda i hela världen .

Men nu är det söndag, ska ge mig iväg till Årstadal & hälsa på Madde på Muffinsfabriken. Ta en kaffe också kanske. MMMMMmmmmmm!


Ikväll blir det ensam mamma söker, sen har jag fem arbetsdagar kvar innan jag åker hem till min familj i tidaholm. Sen vidare mot Göteborg & till sist varma härliga Cypern.
Min familj är den bästa.

Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0